środa, 4 marca 2015

Trendy wiosny i lata 2015





Zakładając niniejszego bloga chciałam, żeby miał on charakter lifestylowy, no a do tej pory jestem dość monotematyczna... dlatego dzisiaj wreszcie COŚ INNEGO :)
Przygotowałam dla Was post można powiedzieć "NA CZASIE", bowiem będę pisać o tym, co w trawie piszczy w najbliższym sezonie wiosna-lato, który zbliża się wielkimi krokami (przynajmniej mam taką nadzieję :P). Tak więc będzie to post o TRENDACH na najbliższy sezon :)

Zanim cokolwiek napisałam, zabrałam się za porządny research. Zebrałam informacje z różnych portalów i stronek modowych, a także wykonałam przegląd najnowszych kolekcji mody renomowanych projektantów. Na tej podstawie wyłoniłam 10 głównych trendów, które najczęściej się pojawiały. Zacznijmy więc:

1. Cienkie ramiączka w bluzkach oraz sukienkach to trend, który nadaje niesamowicie wiele delikatności oraz lekkości - osobiście już poluję na bluzkę z cieniusieńkimi ramiączkami :)

2. Kombinezony, czyli trend z zeszłego roku, który stale się utrzymuje. Nic w tym dziwnego, w końcu z pewnością jest to coś nietuzinkowego, co warto posiadać w swojej garderobie!

3. Baaardzo głęboki dekolt w kształcie litery V - jest to coś dla odważnych kobiet, które nie wstydzą się pokazać swoich atutów (if you know what I mean) :D

4. Zwiewne, luźne tuniki rodem z czasów hipisowskich, także Dziewczyny w przyszłym sezonie mamy prawo się wyróżniać, a przede wszystkim czuć się bardzo komfortowo!

5. Kamizelki z różnego rodzaju materiałów, osobiście poluję na jeansową :)

6. Ubrania w kolorze miętowym, co zdecydowanie przypadło mi do gustu!

7. Ubrania w kolorze pudrowego różu, które nadają wdzięku, niewinności oraz delikatności - I LIKE IT!

8. Przezroczyste ubrania, czyli znów opcja dla odważnych kobiet.

9. Geometryczne i asymetryczne spódnice, czyli sposób na to, by troszeczkę pobawić się modą i pokazać coś niestandardowego i z pewnością nieklasycznego.

10. Prostota, czyli trend, który moim zdaniem nigdy nie wyjdzie z mody.

I co Wy na to? Który z tych trendów najbardziej przypadł Wam do gustu? Udało Wam się przewidzieć którykolwiek z trendów? A może już większość z nich znajduje się w Waszych szafach? ;)

A teraz parę inspiracji <3

1.Cienkie ramiączka



2. Kombinezony


3. Głębokie dekolty


4. Zwiewne tuniki


5. Kamizelki


6. Ubrania w kolorze miętowym



7. Ubrania w pudrowym różu

 

8. Ubrania przezroczyste



9. Geometryczne i asymetryczne spódnice



9 komentarzy:

  1. Fajny post, właśnie muszę sobie kupić kombinezon:)
    Pozdrawiam
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja właśnie też czyham na odpowiednią promocję :D

      Usuń
  2. Moje ulubione w tym sezonie to zdecydowanie kombinezony i pastele!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:) Fajne propozycje. Ja wybieram kamizelki, futrzane :):):)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza niebieska bluzka z odkrytymi plecami jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam też do magazynu:)
    www.minimalstylemagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudrowy róż to taki piękny kolor :)
    Kombinezon ten z tymi odkrytymi plecami jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pudrowy róż, mięta i kombinezony :)

    OdpowiedzUsuń